Marca de certificare TÜV Rheinland

Siguranță îmbunătățită
Noua marcă de certificare are diverse caracteristici de siguranță relevante atât pentru TÜV Rheinland Group cât și pentru clienții noștri. Designul modernizat, termenii-cheie expliciți și codurile QR fac acum posibilă verificarea rapidă a informației reprezentate de marca de certificare TÜV.
La întrebări de genul “Este originală acestă marcă?”, “Sunt corecte toate detaliile?” Sau “A fost produsul/serviciul cu adevărat testat?” se poate răspunde acum în câteva secunde – inovație ce va veni în sprijinul tuturor, începând cu auditorii noștri, utilizatorii mărcilor de certificare, clienți și autorități. Deoarece acum este valabilă o singură marcă de certificare, se poate stabili fără nici un dubiu și oricând dacă aceasta este autentică și ce reprezintă ea.
Îi asigurăm pe clienții noștri că, acolo unde apare marca noastră de certificare, produsul a fost sigur testat conform unor criterii stricte și că nu poate fi vorba de nici un fel de piraterie a produsului respectiv. Tocmai din acest motiv, noua noastră marcă de certificare este și un semnal clar pentru clienții noștri că au ales cu siguranță organismul de inspecție potrivit.
O mai mare transparență
Noul design al mărcii noastre de certificare prezintă un înalt grad de transparență, direct și fără ambiguități, lucru obținut prin numeroase metode.
Cu ajutorul mijloacelor moderne de comunicare clienții noștri s-au obișnuit să poată afla detalii despre produse, materii prime, producători, procese de producție și condiții de fabricație, oricând și oriunde.
Aceste aspecte s-au avut în vedere când s-a proiectat noua marcă de certificare a TÜV Rheinland. Prin codul QR este posibilă acum verificarea tuturor informațiilor reprezentate de marca de certificare, și anume: felul cum a fost testat produsul, ce standarde de calitate s-au respectat, ce informații sunt necesare pentru utilizarea produsului sau ce sistem de management al calității a fost implementat de compania respectivă și ce înseamnă toate acestea pentru clientul nostru. Baza noastră publică de date despre certificări conține toate informațiile referitoare la produsele inspectate și serviciile conexe. Baza de date va fi optimizată și pentru dispozitive mobile în viitorul apropiat.
Acest aspect prezintă mare interes și importanță pentru utilizatorii finali. Într-adevăr, studiile efectuate de instituiții prin sisteme informatice corporatiste renumite, arată că folosirea și acceptul de către client a Codurilor de Răspuns Rapid (QR) cresc exponențial, în timp ce, treptat, obstacolele în folosirea lor dispar. Următoarea statistică este o foarte bună ilustrare a acestui exemplu: în 2009, în jur de 24% din toți utilizatorii germani de smartphone-uri (n.t. telefoane inteligente) aveau un cititor de coduri QR în telefon – dar în 2010 cifra s-a dublat și a crescut până la 52%.
*Sursa: Fachhochschule Schmalkalden, Fakultät Informatik
Valoare publicitară crescută
Marca de certificare TÜV Rheinland este cea mai ușor de recunoscut marca de certificare din Germania, lucru demonstrat practic, iar în ce privește valoarea publicitară, clienții B2B și B2C, se bucură de beneficii cu adevărat semnificative. Forma pătrată a noii noastre mărci de certificare este unică – ceea ce înseamnă că pe viitor, dintr-o singură privire, marca va duce cu gândul la numele TÜV Rheinland împreună cu toate asocierile pozitive implicite.
Mai mult, TÜV Rheinland este unul dintre cele mai cunoscute branduri din Germania, un studiu arătând că două din trei persoane știu cu ce ne ocupăm. Ca rezultat, caracteristicile mărcii de certificare, și anume calitate, siguranță și fiabilitate – vor fi explicite în cele mai multe cazuri, fără prea multe explicații în plus. Asta înseamnă o gamă largă de beneficii pentru utilizatorul final, inclusiv asistență în decizia de a cumpăra sau folosi bunurile și serviciile.
Certificări sisteme de management
Certificarea sistemelor dvs. de management prin TÜV Rheinland România.