Selectează o Pagină

Standardul global BRC

Desfacerea produselor alimentare cu amănuntul

Dezvoltat de către British Retail Consortium (BRC), o asociaţie care protejează interesele comercianţilor cu amănuntul din Marea Britanie, standardul global BRC defineşte în mod clar cerinţele privind siguranţa alimentară. Acestea includ punerea în aplicare a standardelor HACCP, sisteme de management al calităţii bine documentate, precum şi monitorizarea condiţiilor de igienă. Aproape toţi comercianţii cu amănuntul din Marea Britanie specifică faptul că furnizorii lor trebuie să deţină certificarea BRC. Vă punem la dispoziţie servicii unificate şi certificăm producătorii de alimente, în conformitate cu Standardul Global BRC pentru produse alimentare. Pentru producătorii de ambalaje punemvla dispoziţie posibilitatea de certificare în conformitate cu Standardul Global BRC pentru ambalaje.

 

Scurtă prezentare a avantajelor acestei soluţii

Prin intermediul certificării în conformitate cu standardul Global BRC sau cu Standardul Global BRC pentru ambalaje standard, oferite de către TÜV Rheinland, puteţi:

  • să îndepliniţi cerinţele partenerilor dvs. Comerciali, in special a retailerilor Britanici,
  • să vă consolidaţi poziţia pe piaţa locala si internationala,
  • să îmbunătăţiţi siguranţa şi calitatea alimentelor,
  • să beneficiaţi de încrederea clienţilor în calitatea produselor şi serviciilor dvs.

O calitate superioară a vieţii, cu doar cinci paşi

Experţii noştri deţin experienţa şi intuiţia necesare pentru a analiza şi evalua procesele şi sistemele dvs. Procesul include cinci etape:

  1. Auditul preliminar (opţional). Auditorii noştri efectuează un audit preliminar pentru a stabili dacă toate cerinţele asociate cu acest standard de siguranţă au fost deja puse în aplicare în compania dumneavoastră şi, dacă da, care dintre acestea au fost deja implementate.
  2. Analiza documentaţiei. Echipa de audit stabileşte măsura în care documentaţia sistemului de management corespunde deja cu standardele BRC.
  3. Auditul propriu-zis. Dvs. demonstraţi modul în care societatea dvs. aplică sistemul de management, iar auditorii noştri îi testează eficacitatea.
  4. Emiterea certificatului. În cazul în care compania dvs. îndeplineşte toate criteriile, veţi obţine certificatul, care demonstrează conformitatea sistemului de siguranţă alimentară cu cerinţele specificate.
  5. Înnoirea certificatului. După trei ani, auditul este repetat pentru reînnoirea certificării. Prin această etapă se asigură o îmbunătăţire continuă a proceselor; de asemenea, această etapă documentează , pentru partenerii şi clienţii dvs., angajamentul pe termen lung asumat cu privire la siguranţa alimentară.