Selectează o Pagină

OHSAS 18001

Sănătatea şi Siguranţa în muncă ca standard de calitate

Certificarea OHSAS 18001 este adecvată pentru orice afacere – inclusiv pentru cea a dvs. – dacă doriţi să eliminaţi riscurile care afectează sănătatea şi siguranţa angajaţilor, vizitatorilor şi a clienţilor, pe termen lung. Seria de Evaluare pentru Sănătate şi Siguranţă în Muncă (OHSAS 18001) este cel mai cunoscut sistem de management al siguranţei ocupaţionale. Acesta este recunoscut în peste 80 de ţări. Certificarea demonstrează faptul că sănătatea şi siguranţa angajaţilor dvs. reprezintă o prioritate în compania dvs.

 
Un Sistem pentru Siguranţa în Muncă – OHSAS 18001

Sistemul de Management al Sănătăţii şi Siguranţei în muncă OHSAS 18001 acoperă întreaga gamă de specificaţii cu privire la cerinţele de management. Puteţi identifica şi analiza pericolele potenţiale, precum şi să evaluaţi riscurile aferente acestora, pe care apoi le puteţi utiliza ca bază pentru proiectarea şi planificarea obiectivelor şi programelor pentru îmbunătăţirea nivelului de siguranţă al angajaţilor dvs. Prin definirea responsabilităţilor şi pregătirea forţei de muncă, vă luaţi măsuri de precauţie şi vă pregătiţi pentru managementul oricărei potenţiale situaţii de urgenţă.

Scurtă prezentare a avantajelor acestei soluţii

Certificarea TÜV Rheinland acordată în conformitate cu OHSAS 18001 vă permite să:

  • obţineţi un grad mai ridicat de conştientizare şi de motivare a angajaţilor cu privire la siguranţă
  • vă asiguraţi că aţi îndeplinit cerinţele legale şi oficiale legate de sănătate şi siguranţă
  • preveniţi accidentele
  • reduceţi timpii morţi şi întreruperile procesului de producţie
  • reduceţi costurilor legate de asigurare
  • vă îmbunătăţiţi reputaţia în relaţiile cu clienţii, furnizorii, autorităţile şi investitorii, în calitate de companie sigură şi fiabilă

Șase paşi către un nivel mai ridicat de siguranţă la locul de muncă

  1. Auditul preliminar (opţional). Auditorii noştri efectuează un audit preliminar pentru a stabili dacă orice cerinţe asociate cu acest standard au fost deja puse în aplicare în compania dvs. şi, dacă da, care dintre acestea au fost deja implementate.
  2. Examinarea documentaţiei. Echipa de audit stabileşte măsura în care documentaţia dvs. cu privire la sistemul de management al siguranţei în muncă corespunde cerinţelor OHSAS.
  3. Auditul de certificare. Dvs. demonstraţi felul în care compania dvs. pune în practică sistemul de management al sănătăţii, iar auditorii noştri verifică eficienţa acestuia.
  4. Emiterea certificatului. După ce toate criteriile au fost îndeplinite, compania dvs. va primi certificatul, care demonstrează integritatea sistemului dvs. de management al siguranţei în muncă şi conformitatea acestuia cu standardul OHSAS 18001.
  5. Audituri de supraveghere. Auditul anual de supraveghere vă ajută să vă optimizaţi permanent procesele.
  6. Înnoirea certificării. Auditul de revizuire se efectuează după trei ani şi vă ajută să puneţi în aplicare procese continui de îmbunătăţire. Prin aceasta, demonstraţi partenerilor şi clienţilor dvs. angajamentul asumat pe pe termen lung cu privire la un nivel mai ridicat de siguranţă în muncă.