EN/AS 9100 et seq.

Asigurarea calităţii în industria aerospaţială

Standardul EN / AS 9100 include toate ramurile industriei aerospaţiale: de la dezvoltare la fabricarea de echipamente.

Odată ce aţi obţinut o certificare EN 9100, 9110 sau 9120, compania dvs. va fi înregistrată în baza de date OASIS (Online Aerospace Supplier Information System) a Grupului Internaţional pentru Calitate în Industria Aerospaţială, IAQG. Această înregistrare este obligatorie pentru furnizorii de produse şi servicii ai celor mai importanţi producători. Aceasta pune la dispoziţie o bază adecvată atunci când se oferă servicii pentru clientela internaţională. În acelaşi timp, vă ajută să stabiliţi un sistem de management al calităţii, care va îmbunătăţi continuu procesele dvs. şi calitatea produselor pe termen lung.

Standardele din seria EN/AS 9100 et seq.

Certificare Descriere
Certificare EN/AS 9100 pentru dezvoltare, producţie, fabricare, instalare, construcţie şi întreţinere
EN/AS 9110 pentru operaţiuni de întreţinere şi prestatori de servicii
EN/AS 9120 pentru comercianţi, proprietari de unităţi de depozitare şi distribuţie

Scurtă prezentare a avantajelor acestei soluţii

Un certificat eliberat de TÜV Rheinland în conformitate cu EN/AS 9100 et seq. vă permite să:

  • câştigaţi încrederea clienţilor şi să aderaţi la standardele globale
  • să contribuiţi la îmbunătăţirea orientării către client a companiei dvs., precum şi la creşterea nivelului de satisfacţie a clienţilor
  • să asiguraţi calitatea şi să vă îmbunătăţiţi poziţia faţă de concurenţă
  • să îmbunătăţiţi eficienţa în cadrul companiei dvs.
  • să respectaţi cerinţele specifice industriei aerospaţiale internaţionale

Pașii către obținerea certificării EN / AS 9100 prin TÜV Rheinland România

  1. Auditul preliminar. Auditorii încep prin efectuarea unui audit preliminar pentru a determina în ce măsură procesele îndeplinesc deja cerinţele specificaţiilor.
  2. Analiza documentaţiei. Echipa de audit analizează apoi dacă documentaţia de management al calităţii îndeplineşte deja cerinţele standardului.
  3. Auditul de certificare. Clientul demonstrează punerea în practică a sistemului său de management. Auditorii noştri analizează eficienţa acestuia.
  4. Emiterea certificatului. În cazul în care compania dvs. îndeplineşte toate criteriile vi se va acorda certificatul, care demonstrează că sistemul de management este funcţional şi conform cu cerinţele specificaţiilor.
  5. Audituri de supraveghere. Auditul de supraveghere anual efectuat de noi vine în sprijinul clienţilor noştri şi îi ajută să-şi optimizeze continuu procesele.
  6. Înnoirea certificării. După trei ani, auditul este repetat pentru reînnoirea certificării. Prin această etapă se asigură o îmbunătăţire continuă a proceselor şi se documentează calitatea serviciilor prestate pentru parteneri şi clienţi pe termen lung.