BSCI
BSCI este o plusvaloare pentru Performanța Socială a Societății Dvs.
Din cauza internaționalizării, societățile mută din ce în ce mai frecvent producția lor în alte țări. Astfel, cu privire la managementul riscului și la responsabilitatea socială corporativă, precum și la etica în afaceri, societățile își asumă o mare responsabilitate. Ele trebuie să asigure că furnizorii lor gestionează responsabil atât mediul cât și persoanele. În consecință, la TÜV Rheinland, noi vă putem ajuta prin auditul BSCI al furnizorului.
Obiectivul clar al BSCI (Business Social Compliance Initiative) este promovarea în societăți a condițiilor de producție responsabile din punct de vedere social. Cu un audit pe baza BSCI, implementați în mod dovedit și vizibil condiții de muncă echitabile și securitate ocupațională în țările furnizorilor dvs. și câștigați încrederea clienților și consumatorilor precum și a partenerilor de afaceri și a angajaților. În același timp, evitați audituri complexe multiple și furnizați un punct de pornire excelent pentru o certificare viitoare SA 8000. Astfel economisiți bani și timp.
Ce este un Audit BSCI și pentru Ce fel de Societăți este acesta Util?
BSCI este o platformă europeană comprehensivă pentru societăți (de obicei importatori, retaileri și societăți din industrie). Această platformă este legată de codul de conduită BSCI și astfel ajută sistematic la monitorizarea și îmbunătățirea standardelor sociale la nivel global în țările furnizorilor. Prevederile BSCI se bazează printre altele, pe standardele Organizației Internaționale a Muncii (ILO), pe Carta Organizației Națiunii Unite referitoare la Drepturile Omului, precum și pe legislații și reglementări naționale și cer respectarea consecventă a acestora.
Un audit BSCI țintește societățile care sunt active pe piața internatională și lucrează cu furnizori internaționali. În plus, un audit BSCI este util dacă doriți să întăriți conduita dvs. responsabilă referitoare la afaceri – atât internă cât și în lanțul de furnizare.
Important: BSCI nu este un sistem de management. O extensie a cerințelor BSCI pentru un sistem de management este furnizată de standardul SA 8000, care este comparabil cu standardul ISO 9001.
Beneficiile Serviciului Nostru de Audit BSCI dintr-o Privire
Cu un audit BSCI realizat de TÜV Rheinland puteți să
- Deschideți oportunități noi de marketing și să creșteți încrederea clienților precum și a partenerilor de afaceri și a angajaților.
- Așezați fundamente pentru noi relații comerciale și dobândiți avantaje la licitații.
- Prezentați responsabilitatea dvs. pentru producție și condiții de muncă echitabile.
- Economisiți timp și bani prin evitarea auditurilor multiple.
- Furnizați dovada condițiilor de muncă îmbunătățite și a angajamentului social.
- Îmbunătățiți managementul lanțului dvs. de furnizare.
- Creați baza perfectă pentru o certificare SA 8000.
Procedura pentru Auditul BSCI al Furnizorului
- Pregătirea auditului. Înainte de audit, noi cerem fiecărei locații productive să completeze chestionarul de autoevaluare BSCI în vederea furnizări unei prime impresii către auditori. După aceasta, veți primi o listă de documente care sunt necesare pentru audit, cât și o declarație de acord în vederea semnării. Aceasta ne autorizează să facem fotografii la locația productivă, să conducem interviuri confidențiale cu angajații, să salvăm rezultatele într-o bază de date și să trimitem raportul de audit la membrii BSCI.
- Auditul la fața locului. Conducem auditul la fața locului la locațiile dvs. Astfel, noi determinăm, dacă locația satisface orientările codului de conduită BSCI și verificăm dacă sunt lipsuri în satisfacerea cerințelor standardului de management social SA 8000. Auditul începe cu o ședință de începere pentru a explica obiectivele și structura evaluării. După aceasta, auditorii noștrii inspectează locația, intervievează managementul și alți angajați și analizează documentele. La sfârșitul auditului se ține o ședință finală.
- Înregistrare și introducere în sistemul BSCI. După audit veți primi un raport scris în limba engleză cu rezultatele examinării – inclusiv cu fotografiile locației dvs. După aceasta, rezultatele evaluării sunt introduse în baza de date BSCI, astfel alți membri BSCI vor putea să vadă că sunteți certificat cu succes BSCI.
- După audit (dacă trebuie). Dacă echipa noastră constată pe parcursul auditului că anumite condiții nu au fost îndeplinite, sunteți obligați să implementați corecțiile necesare cât mai repede posibil. Eficacitatea acțiunii dvs. va fi verificată ulterior printr-un nou audit la fața locului. Noi de asemenea vom documenta rezultatul acestei investigații în baza de date BSCI.
- Audit de reînnoire. Includerea dvs. în sistemul BSCI este valabilă pe 3 ani. Cu auditul de reînnoire, puteți extinde certificatul dvs. pe o perioadă de încă 3 ani.