Auditul de secundă parte, pentru sectorul de Retail

Excelenţa în relaţiile cu clienţii – un aspect cheie în privinţa eficacităţii şi viitorului companiei Dvs.

Serviciul se adresează firmelor din domeniul comercial B2C (retail) şi din domeniul serviciilor (hotel, restaurant, catering, wellness, …).

Acest serviciu are ca obiectiv îmbunătăţirea modului în care o firmă de mărime medie-mare gestionează activităţile de relaţii cu clienţii, procesul de vânzare. Scopul este ca firma Dvs. Să atingă gradul de excelenţă în ceea ce priveşte relaţiile cu clienţii, în comparaţie cu piaţa în general, dar şi concurenţa directă în mod special.

Se efectuează o evaluare a relaţiilor cu clienţii prin metoda mystery audit (efectuat de un specialist), atât pentru locaţiile proprii, cât şi pentru locaţii care sunt considerate a fi concurenţa directă. Serviciul este completat de o evaluare a gradului de implicare (şi satisfacţie) a angajaţilor.

Se prezintă rezultatele evaluării, posibilităţile de îmbunătăţire, urmat de un training la faţa pentru angajaţii cheie (direct implicaţi) şi training online pentru ceilalţi angajaţi din vânzări, urmată de o evaluare online.

Scurtă prezentare a avantajelor şi beneficiilor acestei soluţii

Realizarea unui raport strategic pentru management cu elemente de benchmarking privind procesul de vânzare, rezultatul fiind compararea modului de lucru în vânzări şi a performanţei firmei versus cei mai buni competitor direcţi din domeniu, deflacat la nivel de oraş/regiune.

  • Stabilirea posibilităţilor de dezvoltare (performanţa procesului de vânzare, modalităţi de lucru inovative, servicii complementare).
  • Realizarea unui training la faţa locului pentru angajaţii cheie (10-15 angajaţi în vânzări) şi training online penrtu ceilalţi angajaţi implicaţi în vânzări, urmată de un test de evaluare online.
  • Evaluarea gradului de satisfacţie şi implicare a angajaţilor, stabilirea unor clasamente interne între locaţii şi între angajaţi, identificarea celor mai bun angajaţi. Pe baza acestora, ulterior se pot îmbunătăţi metodele interne de training şi poate ajuta la identificare angajaţilor de top (care pot servii ca exemplu intern şi pot fi trainer pentru ceilalţi).
  • Compararea ofertei (inclusiv a preţurilor) pentru 2-3 produse concrete considerate cheie, oferta proprie vs. concurenţa.

Un nivel mai ridicat de siguranţă la selectarea furnizorilor, în patru paşi

În funcţie de cerinţele dvs., specialiştii noştri evaluează procesele dvs. şi sistemele furnizorilor dvs. În industria alimentară, acest lucru se traduce printr-o analiză atentă a calităţii şi siguranţei. Pentru toate celelalte societăţi, această înseamnă responsabilitatea socială a întreprinderilor (RSI) bazată pe codul de conduită.

  1. Definirea liniilor directoare de audit. Vom stabili împreună politica de audit pe care urmează să o punem în aplicare.
  2. Formarea auditorilor. În cazul în care este necesar, auditorii noştri vor beneficia de formare cu privire la liniile directoare specifice companiei dvs.
  3. Auditul propriu-zis. Personalul nostru se va ocupa de coordonare pentru dvs.: vom programa întâlnirile cu furnizorii şi vom efectua auditul la faţa locului.
  4. Raportarea. La finalizarea auditului, personalul nostru vă va pune la dispoziţie un raport de audit detaliat.