Managementul performanței în contextul excelenței operaționale

Academia & Life Care

TÜV Rheinland România

   +40 21 318-8834/35

Managementul performanței este un proces de comunicare prin care manageri și angajați lucrează împreună pentru a planifica, monitoriza și revizui obiectivele fiecărui angajat și a aprecia contribuția acestora la succesul  organizației. Mult mai mult decât evaluarea anuală a performanțelor, managementul performanței este procesul continuu de stabilire a obiectivelor, evaluare a progresului și furnizare de sprijin și feedback, astfel încât angajații să-și atingă obiectivele și dezvoltarea personală.

Obiective

  • Prezentarea contextului de excelență operațională, optim pentru implementarea cu succes a unui proces de management al performanței eficient
  • Descrierea principalelor etape ale procesului de implementare a unui sistem de management al performanței
  • Analiza detaliată a factorilor favorizanți dar și a riscurilor potențiale în proiectarea, implementarea și utilizarea unui sistem de management al performanței
  • Validarea prin exerciții, exemple și studii de caz a principalelor concepte ale managementului performanței

Durată

3 zile

Grup țintă

Cursul se adresează managerilor și supervizorilor  din toate domeniile de activitate, care vor să înțeleagă conceptele fundamentale ale managementului performanței, șefilor de echipe, departamente sau procese și care își doresc să descopere și să aplice coerent și eficient principii și instrumente de management al performanței.

Beneficii

  • Identificarea principalelor etape în proiectarea, implementarea și utilizarea managementului performanței
  • Fundamentarea deciziilor referitoare la managementul performanței pe înțelegerea profundă a mecanismelor acestuia
  • Utilizarea unor instrumente, tehnici și modalități de îmbunătățire a procesului de stabilire a obiectivelor, urmărire a realizării și evaluare individuală.

Tematică

Partea 1 – Procesul de îmbunătățire a proceselor

  • De la departamente la procese
  • Conceptul de excelență organizațională
  • Definirea măsurărilor în procese
  • Stabilirea obiectivelor
  • Analiza proceselor
  • Îmbunătațirea proceselor

Partea  2 – Balanced Scorecard

  • Strategy Deployment și Balanced Scorecards
  • Terminologie și Definiții
  • Procesul de implementare a unui Balanced Scorecard
  • Balanced Scorecard – Probleme potențiale și soluții

Partea 3 – Procesul de management al performanței

  • Sisteme de management al performanței și al recompenselor în context
  • Procesul de management al performanței
  • Definirea performanței și alegerea măsurării acesteia
  • Măsurând rezultate și comportamente
  • Colectarea informațiilor despre performanță
  • Implementarea sistemului de management al performanței și dezvoltare a personalului
  • Abilități și aptitudini necesare în managementul performanței
  • Sisteme de recompensare
  • Gestionarea performanței echipelor

Forme de evaluare

Probă scrisă: Chestionare de examinare tip grilă. Participanţilor care promovează examenul li se acordă Certificate în limba română din partea Departamentului Academia & Life Care al TÜV Rheinland România.

CONTACT
  • Academia & Life Care
    Cu peste 12000 de programe de formare - seminarii, cursuri şi conferinţe - şi cu peste 2500 cadre, suntem siguri că veți găsi, alături de noi, soluția potrivită pentru nevoile dv. de instruire și formare.
  • Cursuri pe domenii
    TÜV Rheinland România vine in sprijinul dvs. printr-o gama variata de cursuri si instruiri sustinute de lectori specializati, avand o experienta bogata atat in activitatea de formare profesionala a adultilor cat si in activitatea teoretica si practica.