First Time Manager. Un start răsunător pentru noii manageri
60% din noii manager nu performează în primii doi ani. Cei care supraviețuiesc, ajung să dezvolte deprinderi rele, care stau cu ei pe tot parcursul carierei. O cauză primordială o reprezintă absența oricărei pregătiri înainte de a trece la rolul de manager.
Acest curs de două zile pătrunde în fundamentele gestionării propriei persoane, a echipelor pe care le conduc noii manageri și a influențării altora, pentru a realiza obiectivele companiei.
Obiective
La finalul cursului participanții vor fi capabili să:
- Să se familiarizeze cu responsabilitățile și provocările de a fi manager, inclusiv cum să conducă o echipă.
- Demonstreze autoritate atunci când este necesar și să ia decizii mai bune, după evaluarea diferitelor posibilități.
- Să motiveze echipa, să obțină performanță și eficientă de la ea.
- Să delege sarcini și să dezvolte planuri de obiective și performanță.
Cerințe inițiale
Profil comportamental – chestionar care se va completa înainte de curs (opțional).
Durată
2 zile (fără chestionar profil comportamental)
Grup țintă
- Managerii noi sau experimentați care doresc sa devina lideri mai buni
- Șefii de echipa, Team Lideri, Persoane cheie, Talentele din organizație.
Beneficii
- Rată de succes îmbunătățită pentru noii manageri, aceștia sunt mai bine pregătiți pentru provocările tranziției în noul rol.
- Productivitate îmbunătățită a echipelor pe care le conduc
- Participanții au oportunitatea de a învăța și de a practica abilități şi tehnici esențiale noilor manageri
- Vor fi capabili sa conducă prin stabilirea exemplului propriu și să devină mai încrezători și mai influenți în organizație.
Tematică
Fundamentele Managementului
- Diferențele între a fi lider și “a fi șeful”.
- Provocările cu care se confruntă toți noii Manageri.
- Cum să dobândiți o gândire de manager.
- Stresul emoțional de a fi Manager: Ai ceea ce este nevoie?
- Poți să fii prietenos cu echipa ta?
- Cele mai frecvente greșeli ale noilor supraveghetori și modul de evitare a acestora.
Dezvoltarea punctelor tari
- Cum să dezvoltați punctele forte și să vă ameliorați slăbiciunile.
- De ce “abilitățile inter-personale” vor fi factorul principal al succesului tău.
- Cum stilul dvs. de conducere poate funcționa pentru sau împotriva dvs.
Construirea unei echipe performante si motivate
- Piramida lui Maslow.
- Cum să faci fiecare membru al echipei să se simtă valoros și important.
- Crearea unor relații de cooperarea între membrii echipei.
- Idei creative pentru menținerea echipei dvs. motivate.
Stabilirea și atingerea obiectivelor
- Abordarea SMART.
- Obiectivele, direcția și definirea prioritățile.
- Clarificarea rolurilor și responsabilităților.
- Cum să comunicați și să măsurați rezultatele.
Tehnici de comunicare
- Principiile comunicării eficiente.
- Ascultarea activă.
- Inteligența emoțională.
- Rolul managerului în păstrarea liniilor de comunicare deschise
Planificarea carierei
- Pregătirea pentru nivelul următor.
- Învățarea continuă, esențială pentru succesul dvs. continuu.
Forme de evaluare
–
În urma participării la training, participanţilor li se acordă confirmări de participare în limba română din partea Departamentului Academia & Life Care al TÜV Rheinland România.