Business Process Management. Managementul proceselor dintr-o afacere

Academia & Life Care

TÜV Rheinland România

   +40 21 318-8834/35

Business Process Management ajută organizațiile în planificarea, design-ul și măsurarea activității lor, precum și translatarea obiectivelor strategice în acțiuni, indicatori de performanță, procese, tehnologii, resurse necesare pentru atingerea succesului.

Abordarea „POT” (Procese, Oameni, Tehnologii) ajuta organizațiile să definească principiile, conceptele și tehnicile necesare transformării dintr-o întreprindere tradițională într-una centrată pe procese și clienți.

Obiective

  • Înțelegerea beneficiilor ce rezulta din Managementul proceselor, a diferențelor dintre managementul operațional si abordarea activității end-to-end , cu preocupare pe cerințele clienților.
  • Explicarea metodologiei si a celor mai bune practici în administrarea proceselor.
  • Înțelegerea impactului pe care Managementul proceselor din organizație il are asupra oamenilor, tehnologiilor folosite și proceselor existente.

Durată

2 zile

Grup țintă

  • Management, Șefii de echipa, Team Leader, Persoane cheie, Talentele din organizație
  • Experții pe procese, Analiștii pe procese de business, angajații din echipe de operațiunile de business, etc.

Beneficii

  • Îmbunătățirea performanței în organizație, redefinirea proceselor prin care întreprinderea își organizează activitățile și livrează valoare clienților săi.
  • Creează procese de afaceri ce conduc la eficienta crescută, agilitate și creșterea profitabilității.
  • Un grad ridicat de satisfacție a clienților.

Tematică

Introducere

  • Fundamentele managementului proceselor dintr-o afacere.
  • Concepte de bază.
  • Beneficiile modelării proceselor.

Analiza proceselor

  • Înțelegerea proceselor
  • Eficiența și eficacitatea proceselor.
  • Abordări sistematice.

Îmbunătățirea proceselor

  • Alinierea la obiectivele afacerii.
  • Măsurarea performantei.

Monitorizarea si controlul proceselor

  • Ce să măsuram: calitate, cost, timp, capacitate.
  • Planul de control.
  • Planul de audit.

Implementarea transformărilor de proces

  • Structura si suportul organizațional pentru BPM.
  • Durata de viată a proceselor.
  • Tehnologia ca factor multiplicator al BPM.

Exerciții de grup

Forme de evaluare

Probă scrisă: Chestionare de examinare tip grilă. Participanţilor care promovează examenul li se acordă certificate din partea Departamentului Academia & Life Care al TÜV Rheinland România.

CONTACT
  • Academia & Life Care
    Cu peste 12000 de programe de formare - seminarii, cursuri şi conferinţe - şi cu peste 2500 cadre, suntem siguri că veți găsi, alături de noi, soluția potrivită pentru nevoile dv. de instruire și formare.
  • Cursuri pe domenii
    TÜV Rheinland România vine in sprijinul dvs. printr-o gama variata de cursuri si instruiri sustinute de lectori specializati, avand o experienta bogata atat in activitatea de formare profesionala a adultilor cat si in activitatea teoretica si practica.