Cursuri de la A – Z

oferta cursurilor TUV Rheinland

Doriți să aflați mai multe detalii despre un curs anume? Sau doriți să întocmiți un plan de instruire pentru angajații din compania dvs.? Echipa TÜV Rheinland România Academia & Life Care vine în întâmpinarea dvs. cu peste 100 de cursuri și instruiri susținute de lectori și traineri specializați, cu o mare experiență practică în domeniu. Așadar, vă prezentăm oferta cursurilor noastre!

Toate categoriile
Autorizări și certificări
Industria auto
Ingineria proceselor
Instrumente ale calității
Laboratoare și industria farmaceutică
Lean & Six Sigma
Management organizațional
Managementul calitatii produsului
Managementul deșeurilor și substanțelor periculoase
Managementul proiectelor
Sisteme de Management
Tehnic
  • Aplicarea regulamentelor REACH & CLP pentru utilizatorii din aval
    Programul este conceput pentru a veni în întâmpinarea necesităților oricărei companii care utilizează produse chimice...
  • APQP and Control Plan (Advanced Product Quality Planning and...
    Advanced product quality planning, o metodă pentru o bună planificare a calității produsului în vederea obținerii în mod constant a produselor de calitate, în special în industria automotive
  • Asigurarea conformităţii produsului pentru aplicarea marcajului CE
    Aplicarea marcajului CE este una dintre cele mai cunoscute modalități și totodată cerință legală pentru plasarea produselor pe piețele europene.
  • Auditor de mediu – COD COR 325703
    Acest curs se adresează reprezentanților managementului de mediu, managerilor de procese ale sistemului de mediu, personalului din compartimentul mediu, persoanelor desemnate cu auditul intern în organizații...
  • Auditor în cadrul sistemului de management al calităţii din...
    Sistemele de management al calităţii pentru fabricarea şi distribuţia de medicamente trebuie să asigure funcţiunea de auditor, atât pentru efectuarea eficientă a auditurilor interne (auto-inspecţiilor) ale sistemului calităţii, respectiv...
  • Auditor în domeniul calității – COD COR 214130
    Cursul de Auditor in domeniul calității – COD COR 214130 se adresează reprezentanţilor managementului calităţii, managerilor de procese ale sistemului calităţii, personalului din compartimentul calitate...
  • Auditor intern FSSC 22000
    Cursul se adresează persoanelor care doresc să obțină calificarea de auditor intern sau persoanelor care efectuează/urmează să efectueze verificări ale funcționării sistemului de management în cadrul unei organizaţii ce are în curs de implementare şi certificare un sistem de management al siguranței alimentare conform standardului FSSC 22000.
  • Auditor Intern IATF 16949:2016
    Pentru a demonstra eficacitatea și conformitatea sistemului de management al calității implementat cu cerințele standardului IATF 16949:2016, organizația trebuie să efectueze audituri interne la intervale planificate.
  • Auditor Intern IFS Food
    IFS Food (International Featured Standard Food), standardul internațional privind calitatea și siguranța produselor alimentare permite evaluarea sistemelor de management al calității și al siguranței alimentelor într-o abordare unitară și este recunoscut de GFSI .
  • Auditor intern ISO 22000:2005
    ISO 22000:2005 este un standard internațional al sistemului de management al siguranței alimentare pentru întregul lanț alimentar, de la locul de producție primară până la introducerea pe piață și export.
  • Auditor Intern ISO 45001
    Mențiune: pe toată perioada cursului de Auditor Intern ISO 45001 se vor prezenta studii de caz, exerciții practice, exerciții și activități de grup.
  • Auditor intern ISO 50001:2011
    Auditul intern este un instrument al managementului organizației prin care managementul superior se asigură de buna funcționare a sistemului de management și poate defini strategia viitoare a organizației.
  • Auditor intern ISO 9001:2015
    Aplicabil tuturor organizațiilor care au nevoie să efectueze audituri interne și externe ale sistemelor de management al calității.
  • Auditor intern ISO/CEI 27001:2013
    Auditor intern pentru sisteme de management al securităţii informaţiei conform ISO/CEI 27001:2013, ISO/CEI 27002:2013, ISO 19011:2011, ISO/CEI 27007:2011
  • Auditor intern OHSAS 18001:2008
    Conducerea unui audit al sistemului de management al sănătății și securității ocupaționale
  • Auditor intern pentru laboratoare de încercări şi etalonări conform...
    ISO 17025 este un standard global, care specifică cerințele generale pentru competența tehnică a laboratoarelor de încercări și/sau etalonări.
  • Auditor intern pentru Sistem de Management Integrat
    Este aplicabil tuturor organizațiilor care au nevoie să efectueze audituri interne și externe ale sistemelor de management integrat.
  • Auditor Intern SA8000
    SA 8000 este un standard elaborat de către Social Accountability International (SAI) – o organizație non-profit și independentă. Este primul standard elaborat „pentru” angajați și vizează modul în care sunt gestionate resursele umane, drepturile angajaților și condițiile de muncă.
  • Auditori interni ISO 14001:2015
    Este aplicabil tuturor organizațiilor care au nevoie să efectueze audituri interne și externe ale sistemelor de management de mediu.
  • Auditori interni pe regimul deșeurilor
    Persoana juridică ce exercită o activitate de natură comercială sau industrială, având în vedere rezultatele unui audit de deşeuri, este obligată să întocmească şi să implementeze, începând cu anul 2012...
  • AutoCAD
    Curs bazat pe aplicarea standardelor de reprezentare din desenul tehnic pentru obţinerea desenelor prin intermediul programului AutoCAD.
  • Business Process Management. Managementul proceselor dintr-o afacere
    Business Process Management ajută organizațiile în planificarea, design-ul și măsurarea activității lor, precum și translatarea obiectivelor strategice în acțiuni, indicatori de performanță, procese, tehnologii, resurse necesare pentru atingerea succesului.
  • Change management. Schimbarea începe cu tine!
    Managementul schimbării este un domeniu foarte larg, iar abordările în gestionarea schimbării variază de la o organizație la alta și de la un proiect la altul.
  • Comunicare prin telefon și e-mail
    Abilitățile de comunicare ale unei persoane evidențiază eficacitatea profesională la fel de mult ca expertiza profesională.
  • Construirea succesului în vânzări
    Un workshop interactiv în care punem accent pe ceea ce se poate învăța și reține imediat, utilizând exemple reale și jocuri de rol.
  • Desen Tehnic
    Metodele de proiecţie utilizate în documentaţia tehnică de produs; standarde de bază utilizate în desenul tehnic; reguli de reprezentare şi notare a vederilor, secţiunilor şi rupturilor în desenul industrial.
  • Dimensionarea și tolerarea geometrică
    Dimensionarea și tolerarea geometrică (GD&T) – în conformitate cu standardul ASME Y14.5
  • Effective team work. Un climat de lucru sănătos
    Cursul cere participanților să îmbine noțiuni teoretice (30%), cu exerciții practice (70%), să dezbată constructiv pe o temă aleasă și să lucreze în echipă pentru finalizarea unui proiect de grup.
  • Excelență în deservirea clienților. Experiențe memorabile
    Organizațiile de succes au transformat echipa Customer Service în avantaj competitiv, pentru fidelizarea și câștigarea clienților. Au transformat mentalitățile și comportamentele echipei de suport din departament „suport-vânzare” în forță de generare de noi oportunități.
  • First Time Manager. Un start răsunător pentru noii manageri
    60% din noii manager nu performează în primii doi ani. Cei care supraviețuiesc, ajung să dezvolte deprinderi rele, care stau cu ei pe tot parcursul carierei. O cauză primordială o reprezintă absența oricărei pregătiri înainte de a trece la rolul de manager.
  • FMEA (Potential Failure Mode and Effects Analysis)
    În Failure Mode Effects Analysis se insistă în special pe Design FMEA și Process FMEA
  • Inginer de Proces (Nivel: Avansat)
    Inginerii de proces sunt responsabili pentru proiectarea, implementarea, controlul și optimizarea proceselor industriale...
  • Inginer de Proces (Nivel: Expert în industria auto)
    . Nivelul Expert gestionează şi este responsabil pentru proiectarea, implementarea, monitorizarea și optimizarea tuturor proceselor din industria auto.
  • Inginer de Proces (Nivel: Expert în Industria Farmaceutică)
    Industria farmaceutică, un domeniu cu cerinţe specifice, necesită resurse umane care să deţină competenţe dedicate domeniului, pentru a fi capabile să gestioneze, pe baza Bunelor Practici, dezvoltarea, implementarea, respectiv îmbunătăţirea continuă a proceselor. Nivelul Expert poate gestiona şi poate fi responsabil pentru proiectarea, implementarea, monitorizarea și optimizarea proceselor din industria farmaceutică.
  • Inginer de Proces (Nivel: Inițiere)
    Inginerii de proces sunt responsabili pentru proiectarea, implementarea, controlul și optimizarea proceselor industriale...
  • Inginer de Proces (Nivel: Mediu)
    Inginerii de proces sunt responsabili pentru proiectarea, implementarea, controlul și optimizarea proceselor industriale...
  • Iniţiere în electrotehnică
    Cursul oferă noţiuni de bază din domeniul electric, indispensabile pentru orice utilizator al echipamentelor electrice sau al aparatelor de măsură şi control.
  • Inițiere în IMDS (International Material Data System)
    IMDS - sistemul internațional de raportare a materialelor folosite în industria automotive, utilizat cu titlu de obligativitate în lanțul de furnizori, bazat atât pe...
  • Inițiere în Managementul Continuității Afacerii, pe baza standardului ISO...
    Noul standard internațional ISO 22301 specifică cerințele pentru a planifica, stabili, implementa, opera, monitoriza, revizui, menține și îmbunătăți continuu un sistem de management documentat, pregătit pentru a ajuta organizațiile să se protejeze împotriva...
  • Inițiere în Supply Chain Management
    Supply chain-ul constă într-o reţea de parteneri care interacţionează la fiecare nivel al organizaţiilor lor.
  • Instalator Autorizat ANRE - autorizare
    Program de pregătire teoretică pentru participarea la examenul de autorizare
  • Instalator Autorizat ANRE - prelungire autorizații
    Program de pregătire teoretică pentru prelungirea autorizațiilor existente
  • Lăcătuș construcții metalice și utilaj tehnologic – cod NC...
    Lăcătuşul în construcţii îşi desfăşoară activitatea în companii din domeniul construcţiilor, în toate punctele de lucru ale acestora.
  • Leadership și Management strategic
    Într-un mediu aflat într-o continuă schimbare, plin de riscuri și incertitudini, organizațiile au nevoie de lideri excepționali pentru a identifica și menține în mod constant direcția de urmat...
  • Leadership training. Gestionează-te și condu-i și pe alții
    Acest curs de două zile pătrunde în fundamentele gestionării propriei persoane, a echipelor pe care le conduceți și influențarea altora pentru a realiza obiectivele companiei.
  • Lean manufacturing - Introducere
    Lean Manufacturing este una din cele mai importante metode de management pentru companiile de producţie și poate fi interpretată ca o filozofie de producţie ce determină reducerea duratei de la comanda clientului până la expedierea produsului, prin eliminarea continuă a pierderilor.
  • Lean manufacturing – 5S & Standardizare
    5S este o metodologie de organizare şi disciplină la locul de lucru, cu efecte benefice: creşterea siguranţei şi a productivităţii muncii, condiţii mai bune de mentenanţă, calitate mai bună.
  • Lean manufacturing – Eficiența echipamentelor (OEE) și metode de...
    Randamentul sintetic sau eficacitatea generală a echipamentului (OEE - Overall Equipment Effectiveness) - un indicator de utilizat pentru cunoașterea situaţiei reale.
  • Lean manufacturing – Kanban
    Este o tehnică de management de producție care folosește carduri atașate de componente/containere pentru a monitoriza fluxul materialelor/informațiilor .
  • Lean manufacturing – Lucrul în echipă & Îmbunătățirea continuă...
    Termen japonez pentru „Îmbunătăţire continuă prin implicarea tuturor”. Este o metodologie de lucru în echipă pentru rezolvarea sistematică a problemelor şi aplicarea de soluţii de îmbunătăţire.
  • Lean manufacturing – Poka yoke
    Poka-Yoke este un dispozitiv sau mecanism utilizat pentru a preveni apariţia unei erori sau pentru a evidenţia imediat producerea a unei erori.
  • Lean Manufacturing – SMED Single Minute Exchange of Dies
    SMED (Single Minute Exchange of Dies) este o metodologie de eliminare a pierderilor cauzate de lipsa de uniformitate (MURA) a procesului de producție.
  • Lean manufacturing – Stabilirea obiectivelor și Management vizual
    Setul de metode şi de mijloace utilizate pentru a uşura realizarea activităţilor şi pentru a evidenţia pierderile ce trebuie eliminate.
  • Lean manufacturing – Value Stream Mapping
    Un instrument util pentru a cunoaşte situaţia reală a pierderilor interne este cunoscut sub numele „Harta fluxului de valoare”.
  • Managementul echipei
    În faţa schimbărilor rapide de mediu, dar și mai sensibile la nevoile și cerințele clienţilor, organizaţiile caută să devină mai flexibile prin crearea de noi structuri bazate pe echipe.
  • Managementul performanței în contextul excelenței operaționale
    Managementul performanței este un proces de comunicare prin care manageri și angajați lucrează împreună pentru a planifica, monitoriza și revizui obiectivele fiecărui angajat și a aprecia contribuția acestora la succesul organizației.
  • Managementul Proiectelor - Avansat
    Timpul, costul, calitatea și performanțele sunt constrângeri pentru proiect.
  • Managementul Proiectelor - Basic
    Dobândirea cunoștințelor de bază pentru abordarea managerială a proiectelor.
  • Managementul Proiectelor în Industria Automotive
    Activitățile unui proiect au obiective, scopuri și cerințe definite, referitoare la timp, costuri, calitate și parametri de performanță, activități...
  • Managementul Responsabilității Sociale SA8000:2008
    Cerințele acestui standard sunt universal aplicabile, indiferent de mărimea organizației, localizarea geografică sau sectorul industrial (singura excepție: industria maritimă).
  • Managementul riscului bazat pe modificările standardului ISO 9001
    ISO 31000:2010 este un standard internațional care furnizează principii și linii directoare generale referitoare la managementul riscului. Acest standard nu este specific unei industrii sau unui sector de activitate, putând fi utilizat de orice organizație...
  • Managementul situațiilor de criză
    În dezvoltarea unei afaceri apar uneori momente de panică ori de renunțare produse de erori, incidente, accidente sau conflicte. Toate acestea conduc de cele mai multe ori la situații de criză.
  • Managementul timpului
    Nevoia de performanţă determină de cele mai multe ori apariţia unor fenomene generatoare de suprasolicitare: volum tot mai mare de sarcini, multe repetitive și de realizat în termene foarte stricte, ...
  • Metode de analiză probleme de calitate
    Caracteristicile care definesc calitatea sunt influenţate de numeroşi factori care acţionează în special în timpul desfăşurării proceselor tehnologice de fabricaţie, producând abateri care afectează calitatea.
  • Mozaicar montator placaje – cod NC 7132.2.1, calificare nivel...
    Calitatea lucrărilor decurge din respectarea riguroasă a procedurilor de lucru şi a documentaţiei tehnice specifice.
  • MSA (Measurement Systems Analysis)
    MSA reprezintă analiza sistemului de măsurare și ajută îmbunătățirea deciziilor în inspectare, atât pentru date continue cât și pentru cele atributive.
  • Operator și Programator CNC
    Operarea pe mașini CNC presupune cunoașterea structurilor, a componentelor și a modului de funcționare, a posibilităților de prelucrare, cunoașterea panoului de comandă, a funcțiilor tastelor comenzilor numerice, precum și cunoașterea sistemului de programare CAD-CAM.
  • Optimizări de procese - Lean Six Sigma Black Belt
    Nivelul Lean Six Sigma Black Belt este nivelul superior de cunoaștere a metodologiei, abordarea acestui nivel fiind condiționată de o certificare anterioară la nivel de LSS Green Belt.
  • Optimizări de procese - Lean Six Sigma Champion
    Nivelul Champion este nivelul de introducere în metodologie și ar trebui să fie accesibil întregii echipe de management.
  • Optimizări de procese - Lean Six Sigma Green Belt
    Nivelul Green Belt este nivelul intermediar de cunoaștere a metodologiei, permițând aplicarea ei concretă și obținerea de rezultate imediate.
  • Optimizări de procese - Lean Six Sigma Yellow Belt
    Nivelul Yellow Belt este nivelul de inițiere în metodologie și ar trebui să fie accesibil unui număr cât mai mare de angajați.
  • PPAP (Production Part Approval Process)
    Production Part Approval Process, se folosește ca mod de lucru obligatoriu în industria automotive pentru a asigura livrarea produselor noi conform planificării.
  • Presentation Skills. Prezentări eficiente, clare, cu impact
    Cursul oferă participanților instrumentele necesare realizării și susținerii unei prezentări eficiente, clare, cu impact, indiferent de situație: prezentare, ședință sau conferință publică.
  • Prezentarea cerinţelor IATF 16949:2016
    Cerințele standardului IATF 16949:2016 – standard al calității fundamentale pentru organizații de producție auto, servicii accesorii și piese de schimb, trebuie implementate și auditate...
  • Problem Solving
    Cursul descrie instrumentele teoretice de bază utilizate în industria auto pentru rezolvarea problemelor și metodologia în care sunt acestea grupate.
  • Public Speaking
    Abilitatea de vorbi în public este una extrem de utilă în carieră și aceasta se învață, dar mai ales se exersează pentru a avea succes.
  • Regulamentele REACH & CLP - Cerințe legislative și practice...
    Programul vă propune o trecere în revistă a Regulamentelor europene REACH și CLP, inclusiv rolul și responsabilitățile ce decurg pentru utilizatorii din aval, informații generale privind înregistrarea, autorizarea și restricționarea substanțelor, controlul și gestionarea produselor și documentelor corespunzătoare.
  • Reprezentant OHSM ISO 45001 (TÜV) – 2 zile
    Noul standard ISO 45001 este conceput pentru a îndeplini așteptările tot mai ridicate în domeniul managementului sănătății și al securității ocupaționale.
  • Reprezentant OHSM ISO 45001 (TÜV) – 3 zile
    Participanților care promovează examenul li se acordă certificate recunoscute internațional în limba engleză din partea Organismului de Certificare Personal PersCert.
  • Rezolvarea problemelor prin metodologia celor 8 Discipline
    Se descrie metodologia 8D și instrumentele folosite precum și modalități de înlănțuire a instrumentelor sau rezolvare a problemelor.
  • SCC - Safety Certificated Contractor for employees - SCC...
    SCC - defineşte sistemul de management al securităţii, sănătăţii și mediului obligatoriu pe teritoriul întreprinderilor de muncă din UE (în special în Olanda, Belgia, Germania, Austria, Franța).
  • SCC - Safety Certificated Contractor for executives - SCC...
    Deținerea Certificatului SCC constituie o dovadă a cunoașterii și respectării de către angajat a normelor sistemului SCC sau respectiv VCA și dreptul de a lucra în întreprinderile din sectorul construcțiilor, electro-mecanic și petrochimic.
  • Siguranța funcțională pentru autoturisme
    Functional safety în conformitate cu ISO 26262, prezintă analiza de risc, conceptul funcțional de siguranță și dezvoltarea de produs hardware și software.
  • Six Sigma Black Belt
    Six Sigma Black Belt este un expert al companiei care stăpânește conceptele Six Sigma, metodologiile și principiile aferente.
  • Six Sigma Green Belt
    Six Sigma Green Belt reprezintă un set de tehnici și instrumente de pus în practică, având ca scop o îmbunătățire continuă a unui proces existent.
  • Six Sigma Master Black Belt
    Master Black Belt-ul este un expert într-o organizație, responsabil de dezvoltarea strategiei îmbunătățirii continue prin implicare în coordonare, implementare și urmărire a proiectelor de Six Sigma.
  • Six Sigma Yellow Belt
    Six Sigma Yellow Belt este un curs ce se adresează persoanelor ce doresc să învețe noțiunile de bază Six Sigma, pentru a putea aplica instrumentele învățate în cadrul organizațiilor în care activează.
  • SPC (Statistical Process Control)
    Cursul SPC acoperă tehnicile de control a procesului – diagrame de control și studiul de capabilitate.
  • Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii...
    Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii (bazat pe GMP) din industria farmaceutică. Modul 2 - Subsisteme esenţiale în funcţionarea sistemelor calităţii din industria farmaceutică
  • Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii...
    Sistemele de management al calităţii pentru fabricarea şi distribuţia de medicamente trebuie să asigure calitatea medicamentelor. Pentru a atinge acest obiectiv, este necesar a avea un sistem al calităţii corect conceput şi pus în practică, care să includă pe lângă conceptele referitoare la bunele practici și managementul riscului în domeniul calităţii.
  • Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii...
    Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii (bazat pe GMP) din industria farmaceutică. Modul 4 - Elemente de statistică matematică aplicată în cadrul sistemelor de management al calităţii
  • Specialist FSSC 22000
    FSSC 22000 (Food Safety Certification System 22000) este o schemă completă de certificare pentru sistemele de siguranța alimentelor recunoscută de GFSI (Global Food Safety Initiative – Inițiativa Globală pentru Siguranța Alimentelor)
  • Specialist HACCP
    Specialist pentru sisteme de siguranța alimentelor bazate pe principiile HACCP (Hazard Analysis & Critical Control Points) și cerințele Codex Alimentarius - Codul internaţional de practică recomandat – principii generale de igienă alimentară (CAC/RCP1-1969 Rev.4-2003)
  • Specialist HACCP şi ISO 22000:2005
    HACCP are la bază codul internaţional de bună practică în domeniul igienei alimentelor și este o metodă de operare structurată recunoscută pe plan internațional, care ajută organizațiile...
  • Specialist IFS Food
    Acest standard se aplică în toate etapele de procesare a alimentelor, imediat după producătorul agricol direct și include cerințe detaliate referitoare la infrastructura și mediul în care se fabrică...
  • Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii din...
    Specialist în cadrul sistemului de management al calităţii (bazat pe GMP/GDP) din industria farmaceutică. Modul 1 - Cerințe privind sistemul calității în domeniul farmaceutic
  • Specialist în cerinţe legale de mediu
    Integrarea în spaţiul european presupune în primul rând alinierea la standardele europene de calitate a producţiei şi serviciilor, creşterea performanţelor economice...
  • Specialist în controlul calității produsului
    Cursul face referire la modalitățile prin care un producător trebuie să-și organizeze ariile și procesele de producție și de monitorizare a producției de așa natura încât să poată dovedi...
  • Specialist în domeniul IT privind sistemele computerizate din industria...
    Specialist în domeniul IT privind sistemele computerizate din industria farmaceutică. Cerințe privind sistemele computerizate în industria farmaceutică. Introducere în Bune Practici de Fabricație Automatizată (GAMP)
  • Specialist în Managementul deșeurilor conform Legii 211/2011
    Legea 211/2011 stabileşte măsurile necesare pentru protecţia mediului şi a sănătăţii populaţiei, prin prevenirea sau reducerea efectelor adverse determinate de generarea şi gestionarea deşeurilor şi prin...
  • Specialist în mentenanță și controlul calității produselor
    Deținerea Certificatului acordat de Academia TÜV Rheinland România constituie o dovadă a cunoașterii noțiunilor teoretice de bază și a îndemânărilor necesare angajaților pentru meseria de specialist în mentenanță și controlor de calitate.
  • Specialist ISO 14001:2015
    Realizarea unui echilibru între mediul, societate și economie este considerată esențială pentru a răspunde necesităților prezentului fără a compromite capacitatea generațiilor viitoare de a răspunde nevoilor lor.
  • Specialist ISO 50001:2011
    Rezultatele implementării sistemului de management al energiei se reflectă în final în performanțe energetice ridicate, reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și, nu în ultimul rând, reducerea costurilor organizației.
  • Specialist ISO 9001:2015
    Adoptarea unui sistem de management al calității este o decizie strategică pentru o organizație care poate ajuta la îmbunătățirea performanței de ansamblu și să ofere o bază solidă pentru inițiativele de dezvoltare durabilă.
  • Specialist OHSAS 18001:2008
    Curs care determina înțelegerea și aplicarea unei abordări manageriale unitare în gestionarea problemelor de securitate și sănătate ocupațională din cadrul unei companii și...
  • Specialist pentru laboratoare de încercări şi etalonări conform ISO...
    ISO 17025 este cel mai important standard de metrologie pentru produse de testare și măsurare și este aplicabil în orice laborator, indiferent de dimensiunile, domeniul de încercări sau tipul metodelor utilizate.
  • Specialist pentru Sistem de Management Integrat - ISO 9001:2015,...
    Dezvoltarea durabilă ca obiectiv este realizat prin echilibrarea celor trei piloni ai durabilității.
  • Specialiști în domeniul legislației alimentare
    Atingerea unui nivel ridicat de protecție a vieții și a sănătății umane este unul dintre obiectivele fundamentale ale legislației în domeniul alimentelor.
  • Sudor – cod NC 7212.2.1, calificare nivel 2
    Meseria de Sudor implică realizarea prin sudare a unei îmbinări nedemontabile având ca rezultat obţinerea unei structuri interne continue şi omogene.
  • Supply Chain Management – Modul Depozitare
    Un depozit, în general, este locul de păstrare al bunurilor, sau altfel - organizația care întreprinde operații cu mărfuri în depozit.
  • Supply Chain Management – Modul Material planning
    „Planificarea este aducerea viitorului în prezent, astfel încât poţi acţiona asupra sa, acum.” – Alan Lakein
  • Supply Chain Management – Modul Production planning
    Planificarea producţiei reprezintă planificarea .
  • Supply Chain Management – Modul Transport
    Transporturile au o importanţă deosebită pentru economia unei ţări deoarece ele continuă şi finalizează procesul de producţie al bunurilor materiale, deplasându-le de la locul de producţie la cel de consum...
  • Tehnici de negociere și influențare
    În viața cotidiană sau în afaceri se negociază pentru a ajunge la o înțelegere sau pentru câștiga. De cele mai multe ori se negociază pentru a asigura continuitatea câştigurilor în așa fel încât partenerul să-și dorească să continue relația de succes.
  • Train the Trainer. Plăcerea de a lucra cu oamenii
    Educaţia adulţilor nu este altceva decât un proces de cunoaştere, o acţiune practică prin care se valorifică şi se aplică experienţele de viaţă și cunoştinţele acumulate.
  • Tranziţia de la ISO 14001:2004 la ISO 14001:2015
    Această a treia ediție din 2015 anulează și înlocuiește a doua ediție (ISO 14001:2004), care a fost revizuită tehnic.
  • Tranziţia de la ISO 9001:2008 la ISO 9001:2015
    Ediția ISO 9001 propusă pentru 2015 este a cincea, înlocuiește ediția a 4-a (ISO 9001:2008). Ea a fost revizuită din punct de vedere tehnic pentru a adopta unificarea și înțelegerea structurilor la nivel înalt.
  • Tranziția de la OHSAS 18001 la EN ISO 45001:2018....
    Noul standard ISO 45001 este conceput pentru a îndeplini așteptările tot mai ridicate în domeniul managementului sănătății și al securității ocupaționale.
  • Utilizare Microsoft Excel® 2016. Analiza aprofundată a datelor cu...
    Curs Excel® de nivel avansat destinat celor care au urmat cursul de nivel mediu sau celor care doresc să gestioneze cât mai bine datele, statisticile, rapoartele de care depind succesul organizației.
  • Utilizare Microsoft Excel® 2016. Automatizarea activității din birou (nivel...
    Cursul Excel® de nivel expert este destinat celor care au urmat cursul de nivel avansat sau celor care doresc să optimizeze cât mai multe procese din organizație.
  • Utilizare Microsoft Excel® 2016. Inițiere utilizare și operare în...
    Workshop Excel® este conceput pentru cursanții care sunt relativ familiarizați cu alte produse software Microsoft® sau de productivitate în birou. Cursul introduce o serie de elemente Excel®, pornind de la navigație, meniuri și aspect până la utilizarea funcțiilor și graficelor.
  • Utilizare Microsoft Excel® 2016. Operare frecventă în Excel® (nivel...
    Curs Excel® de nivel mediu destinat celor care au urmat cursul pentru începători cât și celor care doresc să afle mai multe, să facă economie de timp și să lucreze eficient.
  • Vânzări consultative. Generare de noi oportunități de vânzare prin...
    Conceptul de consultat in vânzări se bazează pe stabilirea unei relații cu clientul, înțelegerea afacerii acestuia și dezvoltarea capacitații de a oferi consiliere pentru probleme pe care clientul nici nu realizează că le are.
  • Prim Ajutor
    Primul ajutor este ajutorul temporar oferit unei persoane rănite sau bolnave înainte de acordarea tratamentului medical profesionist.